Sahabat

Assalamualaikum.


Dear Sahabat, terima kasih kerana muncul dalam hidup aku.
Guide aku dalam gelap. 
I miss you so much. 

Sekian.



Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

15 comments:

  1. Baca ni buat akak bersyukur ada sahabat-sahabat yg baik :)

    ReplyDelete
  2. setuju setuju. Tak perlu berserban dan berpurdah. Cuma perlu bertudung untuk keluar rumah, hihi

    ReplyDelete
  3. Susah nak dapat kawan macam ni kan? :)

    ReplyDelete
  4. yep, betul tu. asalkan dia sellau ingatkan kita dengan ALLAH, itu cukup terbaik kan :) kalau dia ingat ALLAH, dia pun akan berusaha untuk baiki diri..

    ReplyDelete
  5. betul tu..sekarang ni susah nak jumpa sahabat yang baik..

    ReplyDelete
  6. sahabat yang baik adalah apabila kita bersama nya kita ingat kepada Allah ^^

    ReplyDelete
  7. susah nk cari sahabat tetapi KAWAN mmg ramai

    ReplyDelete
  8. Setuju... kawan sejati sentiasa bersama susah dan senang.

    ReplyDelete
  9. tak semua untung dapat kawan camni. ^^

    ReplyDelete