Hadiah dari Kak Siti.Yang.Menaip

Assalamuaikum dan salam aidiladha.

Semalam hadiah dari Kak Siti dah sampai~

Eh kenal tak kak siti? Hehehe. blogger yang aku tolong editkan blog beliau hari tu.
Di sebabkan aku tak amik sebarang payment apa-apa beliau hadiahkan sesuatu untuk aku. Makaseh kak.



Tengok, hahaha, sangat comel kucing tu kan? Kan? Aku simpan buat kenang-kenangan menjadi blogger. //Sebenarnya aku nak tunjuk ayat AINA CUTE tu, hahaha. 


Berdebar tengok apa lah dalam botol kaca tu. 


Tadaa~ Comel gila kot sweet diaa! Aku paling suka makan yang bentuk lemon tu. Adik aku pun suka makan. Tapi aku bagi sikit je dekat dorang. COMEL + SEDAP = sayang nak makan. T_T Tapi makan jugalah sebab ketagih. Hahaha. 



Most welcome, pertolongan aina tu biasa-biasa sahaja akak. thanks juga akak sebab sudi belanja aina ni. Hahaha, hari-hari ingat akak. Have a nice day ye. Kalau free-free kita wassap selalu ye kak? Gossip girl gituh. Haha.


Hahaha, meh sapa nak belanja aku.. minta alamat dekat aku. Best dapat hadiah banyak tahun ni. Hehe, adik aku pun dah berbulu tengok pakcik posmen. Mak ayah aku pun dah ingat aku pasang bopren. T__T

Sekian..



Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

23 comments:

  1. Seronok kan dapat hadiah dari rakan blogger.. moga perhubungan kalian berkekalan..

    ReplyDelete
  2. wahh nmpk cute candy tu .. sayang nk makankan aina =)hehe rezeki blogging

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.. Seronok la aina kan..memang comel candy tu

    ReplyDelete
  4. wahh syoknye dpt sticky
    ni kalau dok hadap sekejap je abis sebalang kecik nie
    nyumnyuum

    ReplyDelete
  5. tahniah aina.. :) semoga bertambah murah rezeki..

    ReplyDelete
  6. wah.. macam sedap aje.. ingatkan perhiasan.. rupanya boleh makan..

    ReplyDelete
  7. aaa best nye dia dapat sticky!!! Jealous hokeyyy

    ReplyDelete
  8. jangan ngap semua yaaa nanti gigi rongak bhahaha.. akak suka flavor watermelon and epel merah :D ooonomnom. suka sticky sebab ada halal malaysia jadi tak ragu ragu nak makan. alhamdulillah selamat sampai and balang kaca selamat. jenuh akak balut nak protect balang tu. sambil ngap sambil ingat kat akak waaallah.. yes yes.. mari berwasap iols on aje wasap :D

    ReplyDelete
  9. seronoknya dapat hadiah dari kak CT :)
    habis r pasni mama dgn abah ingat ada bf. hehe

    ReplyDelete
  10. wahhh comel giler....first time tengok! :D

    ReplyDelete
  11. Wah, bestnye..hahaha..pasang boypren da yerk..hehehe

    ReplyDelete
  12. Siapa x kenal blogger CT tu :-)
    Bestnya dpt hadiah itulah org rajin dan baik mesti dpt habuan

    No wonderlah blog CT dah sweet sgt skrg :-)

    ReplyDelete
  13. @izzeyda ehehe, sangat seronok. ^^ amin. inshaa-allah.

    ReplyDelete
  14. @hidayu ayumie hahaha, ini kena jimat cermat. dapat hadiaah, hehehe

    ReplyDelete
  15. @Zizie Zack sangatt sedapp. hehe. selamat untuk di makan, hehehe

    ReplyDelete