Insomnia.

Assalamualaikum ~ Morning.

Jeling jam dah 7:24 pagi. Dan still aku belum boleh tidur. Insomnia ke apa? T_T

Puas aku golek katil nak pejam mata. Tapi last kali aku bergolek ke depan lappy. Buka blog dan edit. Arghh. Pleasee! Aku tak nak tidur pepagi buta cam ni.

Aku tukar template. Hadooii. Kau faham sendiri lah. bila tukar template habis semua coding-coding yang aku setingg sebelum ni.

Aku acah-acah nak buat macam denim la konon dan juga blogskin. So aku pakai template awesome. Hahaha, Awesome tak blog aku. K, gedik.


Aku lapar sebenarnya pagi-pagi buta camni. I've gastric. Pedih perutt. Tapi aku suka makan pedas. Dan malas makan dan rajin makan. Depends pada keadaan. Kalau layan drama sehari, tengah malam nanti baru teringat aku laporr. Then, bila jenguk dapur tak ada makan. Barulah tahu erti terseksa. HAHA.


Kbaii~

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

11 comments:

  1. ish2... selalu2 tak boleh mcm ni.. jarang2 boleh....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sobb~ TT_______________TT akk~~ kiteee nak tdurr. tapi tak boleh. Huaah~

      Delete
  2. Akak pun tak tidur last night. Now, mata dah macam hidup segan mati tak mahu. HAHA sakgy melepet lah atas katil ni..

    ReplyDelete
  3. jangan amalkan selalu x makan dikna..apapun, kesihatan kena jaga tau..

    ReplyDelete
  4. burung hantu..hahaha
    siang tidoq takk? siann.. kene belaja masak ni dik..hahah

    ReplyDelete
  5. Ishhhh gastrik g mkn la dik oiiii... tula dah biase sgt jadi burung hantu la tuuu

    ReplyDelete
  6. 2 3 bulan dulu selalu kena insomnia. tapi sekarang dah hokay.
    sapa2 pun kalau dah syok layan drama. guruh berdentum pun belum tentu sedar lagi ahaha.
    gastrik sakit huuu~~ tak sanggup den nak hadapinya lagi... TT TT

    ReplyDelete
  7. Kalau akak takleh tido memang makanan la penemannya...hahaha

    ReplyDelete
  8. aina dah lari setting ni. hehe. baik adjust balik. tahun depan jangan tidoq dalam kelas sudah lah. hehe.
    jaga makan tu penting XD

    ReplyDelete
  9. beringat sebelum terkena. ehh. ^_^

    ReplyDelete
  10. Heee..jgn amalkan slalu tak tido ni tau Aina..takut kesihatan terjejas nanti :) rehat secukupnya tau..hehee :)

    ReplyDelete