TUTORIAL : Post Footer [1]

Assalamualaikum.


Before
After



1. Template p Edit HTML

2. Cari code ni. 

.post-footer {
3. Delete semua anak coding bawahnya seperti ini.

Padam coding yang aku tak highlightkan itu. 

4. Copy dan pastekan code ni bawah coding yang anda cari tadi.

text-align:center;
padding:8px;
color: #333333;
background: url( URL BACKGROUND );
border-left: 7px solid #FF9C42;
border-right: 7px solid #FF9C42;
}

Ubah lah yee apa yang patut. Bye~



Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

6 comments:

  1. akak suka dah rupa blog akak skarang :p

    ReplyDelete
  2. Erk, kenapa ada gambar orang atas tu..? :3

    ReplyDelete
  3. aha..semang lah lepas ni bileh refer sini je

    ReplyDelete
  4. Nasib baik amar baharin je. Kalo ZA or BK ye suka hehe

    ReplyDelete