Untajuk. Again.

.Assalamualaikum. ^^


#ThrowbackMalamNakBalikKampung

Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

11 comments:

  1. wassalam . hmm tengah2 malam pulak ade gambar mkanan . perut memang berbunyi ^.^

    ReplyDelete
  2. amboi, sedap....akak dah makan pon lapor balik :D

    ReplyDelete
  3. pehhh sodapnya lahaiii.. lapaqqqqqqq T-T

    ReplyDelete
  4. Untajuk,..tapi sangat menyelerakan.

    ReplyDelete
  5. sedapnya...cam banyak ja dalam pinggan tu, boleh habis ke
    meh kongsi sini...^_^

    ReplyDelete
  6. share gambar makanan..huu..akak baru ingat belum makan malam lagi ni..tapi petang tadi dah makan kuih getas susu..:-)

    ReplyDelete
  7. Mee! You curang dengan I lagi kan? Dulu kata I seorang kekasih awal dan akhir you! Sekarang you kawin lari dengan kak Na. T^T (Maaf, berdrama pendek di sini. :p )

    ReplyDelete
  8. Nasib baik tak suke mee, haha klau tak terliuh tahap ibu ibu ngidam

    ReplyDelete
  9. mmm..sedapnya..tengok gambar je dah rasa sedap, belum mkn lagi..hehhee :)

    ReplyDelete
  10. Pagi2 dpt makan mee goreng sedap jugak.ni....
    Sini pagi sume nasi dikna..
    Mau tak bambam akk ni

    ReplyDelete