Al kisah.. Makan hati.

Assalamualaikum (╯3╰)

Gaiss.  Hehe.  Korang nak baca cerita menarik tak.  Kalau tak baca..rugi.  sedih sangat cerita ni. 


Pada suatu hari..  Aku melayari internet di telefon aku.  Tangan aku laju membuka akaun Instagram aku yang boleh dikatakan teman akrab aku. 

Aku terus scroll dan scroll hingga ke bawah.  Puas aku lihat yang itu aku mula mencari nama sesorang. 

Seseorang yang buat hidup aku bahagia. 

Lantas namanya di klik laju. 










.
.
And..








I found this...


Aku actually happy when I found out they will marry soon.  I'm so jelly with you Bella. You guys looks sweeet together.  Ehem. 

Actually, this is my first time aku ship artis.  Selalunyaaku buat bodoh je.  Maybe he was Nazim Othman afterall.

Hahaha.  Dah kurang sorang calon menantu mama.  Lol.  Okay.  Gurau.  Idk why I like him.  Maybe his style or..  Haha because dia suka layan juga kpop.  Lol.  Style dia kan kpoppan.


Okay tu je aku nak bebel sebelum tidur. 

Good night.

Loves,
Aina Akmal (๑ơ ₃ ơ)♥


Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

3 comments:

  1. Tahu Nazim Othman je tak tahu tunang dia tu siapa. hehe.

    ReplyDelete
  2. Hahaha rilek dek ramai lagi lelaki kt malaysia ni :pp

    ReplyDelete
  3. Hahaha .. ramai patah hati sebab dia. Takpe , nanti panggeran lain akan datang jumpa kita ^^

    http://kimchaa.blogspot.my

    ReplyDelete