Makanannn yang korang mestii telann air liur di Jepun!

Assalamualaikum







In Japan, there is a restaurant that serves amazing specialty dishes that only the most daring eaters would be willing to try. The restaurant is called Chinju-ya, and the chefs who work there take pride in upping the culinary ante. But it's not for the weak (or queasy). If you're feeling adventurous, check some of these dishes out.





cicak goreng lemon ke apa? hahahha


sayur campur maybe? lol.







HAHAHA, Aku kalau mati hidup balik ke apa ka.. akuu tak nak makan benda ni. tengok ni pun aku rasa macam nak bergolek masuk bilik air. letak baldi sebelah ke. HAHAHHAA.


Aina Akmal

AINA AKMAL. Seorang gadis comel yang berasal dari utara Malaysia. Punya impian sebesar alam semesta dan seorang yang bercakap banyak. Pemegang status pelajar seumur hidup. Keep learning and never give up adalah prinsip beliau. Masih bujang terang tang tang kata orang. Nak berkenal? Boleh jenguk bawah ni.

3 comments:

  1. Berhuhuhu jelah mampu ;____________________;

    ReplyDelete
  2. i was expecting some delicious sashimi or some noodle or something , but these .. ergh . dahla i hate cicak T.T

    ReplyDelete