mee kari udang banjir

by - 01:48:00


just got back from visiting my twinnie sister at their hostel. today they asking my dad to make Mee Kari Udang. Before this, selalunya mee kari ayam. Today I found out, mee kari udang is thousand time better than mee kari ayam. hmmm.

My dad is really - really good cooker I told you. He is my sifu and masterchef!

and I'm just gonna leave it here..

Hi udang gemok! i love you.

Mee Kari Udang Banjir // walaupun udangnya tak berapa nak banjir

if you want the recipe, drop your comment and I will ask my dad! Hehe.

You May Also Like

16 Love Letter(s)

  1. Aduhai,..tergoda tengok mee kari banjir tuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe kannnn! sedapp tauuu kak. ehehe

      //omgg dah lama akak tak jegukk sini!! ^^

      Delete
  2. Replies
    1. hahaha, nanti dah kasi respi, jangan lupa buat! hahaha.

      Delete
  3. uiii terliuq bak hang XD nak recipe tapi tak pandai masak HAHAHAHAHAHHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, okay ni kelakar. :D tak pe boleh cuba pelan-pelan. hehehe

      Delete
  4. ya Allah saya dah lah sukaaa gila mi karii. Allahhh dtg pulak sini di malam hari. kebuluq oiii! >w<

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA, jangan kebuloqq. sabaqq! satgi pengsan sini susah. hehe

      Delete
  5. Ya Allah, terliur tengok. Dengan udang besau2nye *lap air liur*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, kann. gemok udang tu. baru puas nak makan. hehe

      Delete
  6. Baru je semalam makan udang. Jenguk kat sini, ternampak gambar udang besar, tetiba rasa nak makan udang lagi XD (lover prawn )

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha, aina pun minat udang, tapi karang kalau banyak sangat makan.. mau teruk berhingus. huhuhuuhu

      Delete
  7. Seriously nampak sedap, nak sikit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee, mai la kedah. nanti boleh bagii :D

      Delete
  8. boleh msk rancangan masterchef ni ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaa, nanti bole kasi tauu ayahh ni. hehehe

      Delete

Hampa komen, hampa comel :)